• Wpisów:33
  • Średnio co: 69 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 11:33
  • Licznik odwiedzin:24 003 / 2357 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
I ten stan gdy On ci się przyśni... ♥
 

 
Najbardziej niesamowite w miłości jest to, że dwie osoby spotykają się przypadkowo, nie wiedząc, że to odmieni ich życie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Gdyby nie ten cholerny optymizm...
 

 
Nie w każdej sytuacji wystarczy mieć tylko nadzieję, czasem trzeba po prostu działać.
 

 
No i jak to zleciało... już dziś 14 lat i jeszcze Euro. Świętuję więc podwójnie. ^

Ma ktoś jeszcze oprócz mnie urodzinki lub imieniny? Jak myślicie, kto wygra dzisiejszy mecz? )




Na, na, na... buziaki. : *
  • awatar BlueJeans: Dziękuję. : * No cóż, może im się uda..:)
  • awatar Madźdalena: chciałoby się żeby polska wygrała ten mecz no ale zobaczymy co przyniesie los co nie ? ;d Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;*
  • awatar graveencounters: fajny wpis , super blog ;) + zapraszam do mnie ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czasem mam takie dni, że nawet cukier jest zabawny. ^^
 

 
Jak na ciebie patrzę to mam jakąś taką, nieodpartą chęć całowania się. : ^



Zostawiam: <3

 

 
Powiem ci coś czego nikomu w życiu nie powiedziałam: szaleję za tobą. ^
 

 
Może bym już sobie odpuściła, przecież się nie znamy... gdybym nie zdała sobie sprawy jak bardzo cię kocham i że nie jestem ci obojętna. <3
 

 
Robił sobie zwałę? Morał z tej bajki jest taki:
Był (i nadal jest) chujem.

Amen.
 

 
Jak patrzysz na mnie spod tej swojej blond grzywy, to mój mózg zamienia się w budyń. : o <3
 

 
Zacny z ciebie gówniarz, gnojku. : ^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
I ten moment, gdy patrzymy sobie w oczy. <3 Serce bije jak szalone a rozum idzie na piwo. ^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Pasjonujące, kontynuuj...
 

 
Dzień Dobry..

Padam na ryjek. Na dworze strasznie gorąco i nie ma człowiek siły na nic. : | Na naukę tym bardziej. Dzień zupełnie dziwny. Zakręcony jakiś taki. I mam te cholerne dreszcze. -.- Brr... okropność.

Żeby chociaż trochę umilić zostawiam: x D




Kooocham. <3
 

 
A na ładny dzień zostawiam:





Lanę Del Rey. Buziaki. ; *
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej.
Jest tak ślicznie na dworze (pogoda tym bardziej), że trzeba się iść na spacer. <3
No nie da się usiedzieć w domu. Zadzwonię do Ka Wu, może ona się zgodzi.

A tu moje oczyska, tak w sumie to jedno z nich.
x ^
 

 
"♥" Wyraża więcej niż tysiąc słów. *.*
 

 
Teraz zostało tylko spakować walizkę, wziąć misia, iść daleko stąd i zacząć wszystko od nowa.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Codziennie rano po przebudzeniu, mówię sobie że cię kocham. I wiesz co? Pierwszy raz w życiu mam rację.♥
  • awatar Trelemorele . ♥: świetne <3 . zapraszam do mnie . dołącz do obserwatorów a się odwdzięcze . ; *
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Znasz ten stan kiedy mijasz się bez słowa z kimś, kto był kiedyś twoim przyjacielem?
 

 
- Ej, ty płaczesz?
- Nie kurwa, śpiewam. -.-
 

 
- Sorry...
- I twoim zdaniem jakieś tam "sorry" wystarczy? Teraz to się pierdol kotek.
 

 
"Hello? Hello?
Can you hear me?
I can be your china doll
If you want to see me fall.
Boy you're so dope,
Your love is deadly.
Tell me life is beautiful,
They all think I have it all.
I have nothing without you.
All my dreams and all the lights mean
Nothing without you."
 

 
Jechać tam kiedyś z Tobą...♥
 

 
Buka jest urocza. <333
  • awatar BlueJeans: PS. Dzięki za słowa uznania. ;]
  • awatar BlueJeans: O.o Ah... pytanie skąd wiesz jak wyglądam? :D
  • awatar Gość: Heu! Heu! Podobna Do Ciebie ! :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Wyobraźnia jest nam w życiu niezbędna. Dzięki niej czujemy się wartościowi. <3
 

 
Zawsze pojawi się w naszym życiu ktoś, dzięki komu się uśmiechniemy nawet jeśli nie mamy na to ochoty.
 

 
Chciałabym wrócić do przeszłości, kiedy razem z całą paczką siedzieliśmy do późnego wieczora grając w chowanego, w podchody, zbijaka. Najgorsze jest to że te czasy nie powrócą...
 

 
- Wiesz co?
- Mhm?
- Lubię cię. ;]


Takie proste słowa a znaczą tak wiele.
 

 
Możesz mi wierzyć, dzięki tobie za dzień czy dwa obie wylądujemy w psychiatryku. <3
 

 
Miś to najlepszy przyjaciel człowieka. Czemu? Bo nawet gdy opowiadam mu o tym wszystkim co zrobiłam, nigdy nie skomentuje mojej głupoty. ;]